Mackdieten

Nu är jag tillbaka i min gamla mackdiet igen haha! Jag älskar mackor mer än något annat. Skulle kunna äta mackor till alla mål utan att tröttna, jag älskar mackor!!!! Så idag blev det en med jordnötssmör och drottningsylt och en med keso och skinka till fikat. Sedan en latte som jag smuttade på medan jag kollade på repriser av desperate housewives 🙂

Nu skall jag nog städa lite, känner för att städa i skafferiet det ser ut som ett bomdnedslag där.

Lite fina blommor skall det vara också!

Kommentera

