Peanut butter guide

Jag är ju the no:1 jordnötssmörsälskare! Jag köper alltid med mig jordnötssmör från andra länder när jag reser och försöker dessutom alltid hitta nya när jag är och handlar.

Med denna bakgrund hade jag tänkt att åter igen testa igenom Sveriges utbud av jordnötssmör och recensera dem här på bloggen. Så är ni intresserade av jordnötssmör skall ni absolut hålla ögonen öppna den närmaste tiden. Jag köpte nämligen en ny burk i helgen 🙂

Och självklart är det jag som är the peanut butter guru! Har idag ätit 3 skedar jordnötssmör och 1 macka med jordnötssmör. Tröttnar aldrig!

6 reaktioner på ”Peanut butter guide

Kommentera

