Mattelunch

Några av er önskade mer inspirationsbilder, så nu skall ni få en. Efter denna bild kommer ni vilja släppa allt och bara springa ner i köket och laga denna fantastiska matkreation. Nytinat bröd från frysen med lagom mjuk skorpa, saftiga grönsaksbiffar gjorda på färska vårprimörer, krämiga amerikansk dressing av bästa kvalitet samt vitlöksdressing gjord på ekologiskt odlad och handpressade vitlök.

Haha, nä jag vet det var inget inspirerande med denna degklump med tinad grönsaksbiff. Dessutom ser det lite trist ut när jag inte hade några grönsaker i. Men men, tyvärr är det sådant som händer när man sysselsätter sig med detta.

Nu sitter jag och äter äpple och jordnötssmör med sked. PERFEKT dessert.

6 reaktioner på ”Mattelunch

  1. Måste prova att ha jordnötssmör på äpple, det låter supergott. Åt jordnötsgröt i morse igen, mumma säger jag bara!
    Det är en heltidstjänst på ett engelskt företag som hotellbokningsagent. Kommer troligen ALDRIG få tjänsten men man kan ju hoppas iaf 🙂 Skoj att få komma på intervju åtminstone.

  2. gud, jag måste bara få säga hur mycket jag ÄLSKAR din blogg. Världens mest positiva och glada och det går ju inte att INTE le lite när man läser här. Kort och gott: din blogg är bra, tihi 🙂

    kram

Kommentera

