Tråkig dag + äpple

Jag började dagen med att städa hela huset, dammsuga och skura golvet. Precis när jag var klar med golvet ringde telefonen och jag fick spurta till akuten med min mamma. Anledningen var att min morfar varit dålig och de på hemmet ville kolla upp honom ordentligt. Som tur var insåg vi alla ganska snabbt att det inte vara något allvarligt, men det blev ändå många timmar att sitta av på akuten. Så jag har inte fått så jättemycket gjort idag, dock gjorde jag min efterätt somt jag skall servera imorgon på halv sju hos mig.

Eftersom jag är helt slut orkar jag inte lägga upp något recept utan det blir en bild istället. Äpple plus jordnötssmör som är fantastiskt gott tillsammans.

Kommentera

