Sevan jordnötssmör

Eftersom det är jag som bjuder på middag idag har jag saker att stå i hela dagen! Så, det blir nog inga inlägg idag utan jag slänger upp ett inlägg nu (tidsinställt). Tänkte sparka igång jordnötsguiden med första sorten! När jag bedömt smören har jag utgått från smaken när man äter med sked, på macka samt priset.

5 reaktioner på ”Sevan jordnötssmör

  1. Hej Mickan!

    Jag tänkte höra om du har något tips på vilka soltorkade tomater som är godast?
    Jag älskar nämligen att ha dem i salladen, men de som man får då man köper en ”plocksallad” är oftast godare än de man har hemma 🙂
    På något sätt tycker jag att de man får i salladsbarer känns mer ”torkade” och knapriga.
    Jag har testat både dem i olja och utan, men ännu inte hittat någon favorit tyvärr.

    Lycka till m middagen ikväll!
    KRAM

Kommentera

