Frukosthare

Nu har jag varit i farten igen och vikt en servetthare haha! Får ta och visa er hur man gör någon dag 🙂 Men jag tyckte det var trevligt att liva upp frukosten med en liten hare på besök.  Nu skall jag sitta och titta på nyhetsmorgon och efter det skall jag plugga matte för glatta livet! Senare idag blir det även ett träningspass, veckans första faktiskt.

Hembakat bröd med ost. Knäcke med jordnötssmör och yoghurt med banan och musli.

4 reaktioner på ”Frukosthare

  1. Åh vilken smarrig frukost!
    Såg att du hade lagt upp din mammas ”halv sju”-mat igen och kom att tänka på…. La du upp receptet på förrätten någon gång? Jag skulle väldigt gärna vilja prova den nämigen!!

Kommentera

