Krisprolls musli

Jag vet inte om ni kommer ihåg, men jag är med i pågens brödpanel. Det betyder att jag får hemskickat brödnyheter lite då och då.  Så sent som igår fick jag ett paket med 4a nyheter. Det paket som jag slet upp först för att smaka var detta:

För dig som vill ha en skorpa med krispigt knaprig müsli. Den solmogna havren är varsamt rostad och får därigenom en rund och fyllig smak. Korinterna ger en angenäm sötma och de gula linfröna rundar mjukt av. KRISPROLLS Müsli ger dig en god start på dagen och en lika god fortsättning!

Så tycker jag 🙂

GOTT!

Benjamin var såklart med!


6 reaktioner på ”Krisprolls musli

  1. åh, hur blir man med? eller har du blivit tillfrågad?

    Gillar din blogg förresten! är inne och kikar nästan dagligen, men väldigt dålig på att kommentera.. ska bli bättring på det! 🙂

  2. Tipsa miiig. Bra typ ”muslibar” att äta efter träning som har protein och hela tjoffset i sig, men pallar inte köpa proteinpulver.. Blir liiite tjatigt med kesella på kesella dat ut och dag in 🙂 Kram!

Kommentera

