Skippy krokant

Så, nu blir det mer jordnötssmör kära läsare!

Vet ni var jag tycker är roligt? Att jag ser att många hittar min blogg genom att söka på jordnötssmör, det värmer i mitt hjärta!

Motivation: Jag vill ha mitt smör utan bitar, tycker det blir krämigare då! Sedan vill jag ha socker i mitt smör, vilket detta har, så plus där! Var kanske snål, men en stark 3.5a!

10 reaktioner på ”Skippy krokant

  1. Har ju redan skrivit detta men, DET FINNS INGEN GODARE JORDNÖTSMÖR!

    Minns när vi hade denna hemma, jag åt nog upp en burk på två dagar med hjälp av en tesked. Ush, det är FARLIGT gott!

    Har sagt till här hemma att för gudsskull aldrig köpa hem jordnötsmör igen. Då kommer jag rulla fram till slut! ;o

  2. Jag har en burk med slät Skippy hemma och brukar ta mig en sked om dagen till kaffet. Haha. Undviker bröd för tillfället så det passar mig utmärt – direkt ur burken ba! 😀

Kommentera

