Grötfrulle

Nu ligger det lite grötfrulle i min mage och jag skall snart ta på mig mina träningkläder för att dra och träna lite. Jag försöker att komma i gång med träningen så gott det går, men jag har inte sådan himla lust just nu. Men det är sådant livet är 🙂

Efter träningen blir det mat såklart och sedan lite ICA. Jag måste ha matsäck då jag skall jobba på annan ort hela veckan, men det skall bli sehr roligt! Då jag skall jobba en jäkla massa är det ingen idé att göra en matsedel utan jag får lägga krutet på veckan efter helt enkelt. Men, eftersom matsedeln då skall bli så bra som möjligt måste ni hjälpa mig. Hjälp mig komma på ett tema, det kan vara tex ett land, vegetariskt, färger, årstider vad som helst 🙂 Jag tror det kan bli en jättebra matsedel om ni bara hjälper till med lite inspiration!

8 reaktioner på ”Grötfrulle

  1. Mums!
    Jag tryckte också ner lite gottegröt i morse 🙂
    Jag tycker du ska köra på säsongstema nästa v,
    alltså använda dig av de råvarorna som är bäst just nu.
    Jag är nämligen själv kass på sånt, haha!

    KRAM

  2. Jag har också käkat gröt idag :O Haha 🙂 Fast med massa lingonsylt, kör på den lite onyttigare stilen 😉 Ska också träna, fast klockan fem! Håller med Lina ovan, säsongstema vore kul.

  3. Tycker du ska ha vårtema! Nu är det vårmånad och man vill känna att det är vår för den här vintern har varit förjävligt lång 😦 Så fräsch, lätt mat med många färger! 🙂

Kommentera

