Läsarmellis

Här är sammanställningen av mellanmål. Ni äter mycket gott måste jag medge! Själv är jag väldigt dålig på att äta mellanmål, det blir ofta bara ett mellanmål på kvällen innan jag går och lägger mig. Att lägga sig utan något i magen är helt otänkbart. Sedan jag var typ 4 år har jag ätit fil eller mackor på kvällen och det sitter i mig kan man säga. Favoriten är jordnötssmörsmackor såklart men ibland lyxar jag till det med risgrynsgröt eller något.

Är jag hungrig mellan måltiderna på dagarna blir det oftast frukt och mandel eller några skedar med jordnötssmör 🙂

Jag är rätt bra på att variera frukost men ofta äter jag samma till kvällsmellis. Så jag skall nog försöka vara lite duktig och testa några av era förslag 🙂

4 reaktioner på ”Läsarmellis

  1. Just nu läser jag en fristående kurs som heter Community Interventions som är en delkurs i masterprogrammet. Inte ett dugg kul, men förhoppningsvis nyttig 😛 Sen ska jag läsa en annan fristående som heter Matvanor och konsumtionssamhället som också är en del av mastern. Jag läser även en distanskurs i folkhälsovetenskap 🙂 Plus att jag igår gjorde en tenta i engelska som jag har släpande från min första termin i Uppsala 🙂

    Usch, vilken utläggning. Vad hittar du på då? 🙂 Kommit på vad du vill göra sen? 🙂

  2. Ja, det är lite på gång. Jodå, söker alla jobb som kommer upp på Arbetsförmedlingen, men inte det lättaste att få nåt tyvärr 😛

    Okej. Förstår att det är svårt att få tiden att räcka med både jobb och plugg. Vart är det du jobbar nu då? 🙂 Var det i Borås du var? Oj, låter spännande med tekniskt basår! Nåt särskilt du tänkt ha det till sen?

  3. OJ vilka bra tips! Jag äter oftast frukt och torkade aprikoser på eftermiddagen, men på kvällen lite mer, det är mysigare!
    Nu har jag snöat in mig på keso med sylt…

Kommentera

