Lite vinprovning

Ibland får jag testa lite nyheter det vet ni ju. Ni har även sagt att ni tycker det är roligt när jag skriver om dem.
Det senaste jag har fått testa är ett rött vin på tetra vilket jag, mor och moster betygsatte. Jag är rätt kass på att bedöma vin om jag skall vara ärlig. Jag kan inget om druvor utan brukar köpa ett fruktigt och ekologiskt vin. Min moster som är något mer insatt sa att vinet var sådär, min mamma som jag tror kan räknas som medelsvensken när det gäller vin gav detta betyg.

Ett prisvärt vin som kostar under hundralappen är nog den bästa sammanfattningen

2 reaktioner på ”Lite vinprovning

Kommentera

