En stadig frukost med keso och banan

Stadig frukost och sedan en liten kort arbetsdag. Det skall även bli en fika med min kompis My. Senare på dagen kommer en stylist hit för att se vad som kan behövas fixas inför en flytt. Väldigt spännande! Jag skulle också kunna tänka mig att jobba som stylist, roligt att hålla på med inredning. Vi får hoppas att hon/han har samma smak som oss.

För er som inte testat keso och banan på mackan säger jag: Köp hem och testa nu! Jag har kanske lite lustig smak när det gäller pålägg, men tro mig jag vet vad jag snackar om! Banan och keso och även ett bra substitut till jordnötssmör. Jag har ett litet uppehåll nu. Det är nämligen så att jag äter upp en burk på 1 vecka och det är ganska snabbt med tanke på att hälften bara småäts med sked lite då och då. Sedan blir det såklart en liten utvärdering.

Här kommer även en liten bild på familjens gossekatt som är Benjamins bästa kompis även om Benjamin inte är hans.

8 reaktioner på ”En stadig frukost med keso och banan

  1. Ja men prova mina pass 🙂 De står ju alltid vad jag gör i bloggen eller vill du jag ska skriva nåt speciellt till dig, jag gör ju inte riktigt samma övningar varje gång 🙂
    Förresten fick jag träna gratis – HA! 😀

  2. sv: det blev lyckade bröd 😀
    Åh! keso och banan en klockren kombination!
    Lite chockad över att det inte är något jordnötssmör i bilden 😉
    Blir de nån semla idag?

  3. Vilken söt katt 🙂

    Jo, det är 5 år och absolut ingenting för mig 😛 Men hade varit skönt att bli erbjuden jobb innan man ens är klar! Okej, men skönt med ett jobb i alla fall 🙂 Jag håller med dig, är också lite av en pluggis tror jag. Trivs ganska bra med det, men kan bero på att jag inte provat på nåt annat kanske 🙂

    Vart ska ni flytta förresten? 🙂

  4. Ne men gud vilken mysig katt 😀 hihi

    Sv: ja, surdegsbröd är lite roligt, dock har jag inte lyckats med ett enda… Men du får gärna säga till om du lyckas och har recept 😀

Kommentera

