For sale

Min ägare har ätit för mycket kakor köp mig!

Är det någon som vill köpa denna ursnygga kjol för 50kr? Jag verkligen älskar kjolen och tyget men jag får inte på mig den. Ni ser på bilder hur förliten den är. Den kommer från H&M är storlek 36 och är använd 1 gång. Om det är någon som är intresserad skicka en kommentar, annars skänker jag den till välgörenhet.

SÅLD

7 reaktioner på ”For sale

  1. sv; jag har inte köpt så mycket på ebay men brukar kika både där och etsy väldigt mycket. Några sökord jag använder är tex 50’s dress, vintage dress, lace, full circle skirt, squaredance, pastel dress. Och lite sådana 🙂

Kommentera

