Lägenhetsvisning nummer 2

Då var det en ny dag och en ny chans att ta tag i saker och ting. Exempelvis så skulle jag kunna ta tag i matten men jag har helt kommit av mig, ge mig en spark i baken någon?  Det första jag skall göra är att släppa in lite gubbar som skall besiktiga huset och sedan skall jag hör och häpna, släpa mig till gymmet. Har inte satt min fot där på säkert 3 veckor så nu är det verkligen dags.

Senare idag skall jag även på en liten visning av en lägenhet vill ni ha ett smakprov kan ni klicka här. Dagen kommer rundas av med att flytta möbler från alla väggar så att målarna får plats att göra sitt arbete.

Sedan vill jag även göra en liten efterlysning. Om Emelie läser detta, du som skrev matomspunnet innan så har jag ett meddelande till dig. Snälla lås inte din blogg, jag blev jätteledsen när jag skulle gå in och inspireras av dina bilder och det inte gick.

7 reaktioner på ”Lägenhetsvisning nummer 2

  1. Haha oj! Vilken chock det blev att se mitt namn/bloggadress i en text sådär. Vaknade nyss så mitt huvud hängde inte riktigt med! Vad gullig du är, jag tänkte att den ändå inte var till någon nytta längre så jag låste den, men jag kan låsa upp den igen såklart (:

  2. Hoppas det gick bra på visningen!
    Frukosten ser goood ut, de där flingorna var mina absoluta favoriter ett tag, men nu försöker vi vara ekonomiska härhemma och köpa f-musli 😉

Kommentera

