Små söta plåtburkar

Det är så himla roligt att gå i inredningsbutiker. Här i Göteborg har jag mina favoriter som jag alltid tar en sväng in på. Inne i de affärerna vill jag ha allt och fylls utav en massa inspiration. Tyvärr är många av prylarna grymt dyra och inte att tänka på, men man får inte glömma att även små detaljer kan lyfta ett rum.  Söta små detaljer behöver inte kosta mycket men får ändå rummet så mycket mysigare.

Ta dessa små söta burkar som exempel. Jag tror att mamma har köpt dessa på plantagen för under 100-lappen. Trots det märker ofta våra gäster dem och tycker att de är ju så fina.  Så ut och fynda med er nu!

Nu skall jag ner i köket och laga mumsig middag, vad kan ni ju se i matsedeln.

Undra om grannarna tror jag är knäpp när jag är ute i gummistövlar och fotar plåtburkar.

Kom på att jag skall tipsa er om affärer här i Göteborg någon dag!

 

4 reaktioner på ”Små söta plåtburkar

  1. Hej!

    Älskar din blogg. SKulle vara jätte roligt om du kunde lägga upp hur man gör en acai bowl som alla i usa äter. Men jag fattar inte riktig hur man gör? Finns såna grejer så man kan göra dom här i sverige?

    Tacksam på förhand!

    /Emma

  2. (Om mannagrynsgröten från min blogg…)

    Jag brukar lyckas få klumpfritt. Vet inte hur jag gör riktigt… vispar om ordentligt en gång i början och sen rör jag väl om då och då liksom bara. Det blir i regel bra. 🙂

Kommentera

