Ben and Jerry Nordic Water Peace

När jag var och handlade tänkt jag, äsch det är lika bra och kolla i frysdisken och se fall någon ny glass kommit ut. Och tänka sig, min ica hade tagit in båda de nya Ben and Jerry!! Gud vad glad jag blev, ja jag blev glad att jag glömde att köpa jordnötssmör. Så då förstår ni att jag blev lycklig.

Av de två sorterna valde jag den utan kokos eftersom den lät minst god.  Så fort jag kommit innanför dörrarna tog jag fram en sked och smakade lite.  Första skeden var god men ett bättre utlåtande får ni senare ikväll. Så håll utkik efter uppdatering.

UPDATE

  • GLASSEN GOD
  • KAKORNA I GLASSEN GUDOMLIGA
  • CHOKLADBITARNA GODA
  • KÖPA IGEN: JA!
16 reaktioner på ”Ben and Jerry Nordic Water Peace

  1. Alltså, ju fler jag ser blogga om den där glassen desto mer sugen blir jag. Synd bara att B&J-glass är så DYR!

    Fridas kök, du har missat nånting, Ben & Jerryglass =paradiset.

Kommentera

