Lördagsgodis

Äntligen lördag och ni vet vad det betyder va? GODIS! Fast, egentligen vad spelar det för roll för mig? Jag gör ingen skillnad på vardag och helg när det väl kommer till kritan.  Jag har redan ätit godis denna vecka, sådana kaneläpple med yoghurtöverdrag det är kärlek! Kan inte motstå dem när jag går förbi naturgodiset på ica.

 

8 reaktioner på ”Lördagsgodis

  1. Åh mums så gott 😀 köpte lite lösgodis också, hehehe…
    Jag hejar inte på någon ännu, jag har inte följt med så bra så jag har inte hört alla bidrag! Ska bli skoj o lyssna på dem ikväll. Fredrik lyssnadep å p3 idag och han sa iaf att han skulle heja på Swingfly och han den dära Backyard-snubben! Vem hejar du på?

  2. Skippar godiset och kör bara glass denna vecka! Vi unnade oss varsin hemmasnickrad ben and jerry, vi gick till deras scoopbar och fyllde varsin 500 grammare med valfria smaker, ljuvligt!

    Kaneläpplena är göttiga, men jag gillar dom med chokladöverdrag mer, men dom finns bara som lyxgodis 😦

  3. Åh, avundsjuk! Jag vill också gå all in bland gottigheterna. Mest sugen är jag på grillchips, b&j’s och lösgodis. Skit alltså!

Kommentera

