Jordnötshjärtan

Jag har köpt nytt jordnötssmör! Så snart kommer det en liten utvärdering, kanske redan idag om ni har tur! Nu tror jag att det skall bli lite träning, inget jobb denna vecka så jag får passa på att träna lite extra. När jag kommer hem tror jag att jag skall läsa lite bok, det är bra för själen att bara mysa ner sig under täcket och läsa en lättsam och lycklig bok.

Tävlingen som jag hade för någon vecka sedan vann komiskt nog Rebecca och Sanna (vilka är tjejer jag träffat utanför bloggvärlden). Så jag tänkte att det snart är dags för en ny tävling igen! Så håll ögonen öppna.

10 reaktioner på ”Jordnötshjärtan

  1. Svar; Jag ska söka till det, men inte i första hand. I första och andra hand ska jag söka till olika inredningsutbildningar! Så vi får se vad det blir av mig 🙂

  2. Haha 🙂 Ja lite komiskt!
    Åh läsa bok är så mysigt, jag läser ju massa. Gillar du Läckbergs böcker om Fjällbacka borde du läsa Viveca Stens om Sandhamn 🙂

  3. Lärare är väldigt roligt tycker jag 🙂 Man man måste ju älska barn och människor så pass att det är värt den brutalt låga lönen i förhållande till hur mycket lån man måste ta.

  4. Hej!

    Jag hittade din blogg någon gång förra veckan och la genast till den i favoritlänkarna! Dina veckomatsedlar ser så himla supersmarriga ut! Men nu till en fråga: Hur hittar man recepten till alla måltider du lägger ut under veckans matsedel? Det skulle vara himla bra om man kunde laga allt det som man tyckte verkade gott, och jag kan inte hitta dessa någonstans?
    Ha det så bra!
    Kram/ Sofi

    1. Vad roligt att du hittat hit!
      Jag kan länka recepten i matsedeln, sedan är det så att jag inte hunnit lägga ut alla recept ännu så du får hålla ögonen öppna 🙂

Kommentera

