Tack till er alla!

Gud vad söta ni är som har berättat för mig vad ni pysslar med! Det har varit helt underbart att läsa om hur ni hittat era utbildningar, sadlat om och drömmer om olika karriärer.  Jag är väldigt tacksam 🙂 Jag kommer dock ge det några dagar till (kanske är det fler som vill berätta), sedan kommer jag lotta ut ett litet pris.

Sedan måste jag även säga hur glad jag blir när ni kommenterar här. Alla skriver så snälla och gulliga saker! Jag har världens bästa bloggläsare 😀

Nu skall jag sitta här och smutta på mitt underbara kaffe sedan får vi se vad som händer. Jag skall nog röja lite i köket och sedan kanske det blir en liten promenad? Vi har målare hemma så det är inte så roligt att vara hemma.

5 reaktioner på ”Tack till er alla!

  1. Oj! Va spännande med målare :0)
    ….och en promenad är ju aldrig fel….
    -Har ni också soool?! Det har vi. Hääärligt ❤

    Ang ditt inlägg om jobb o utbildning, så kan jag gärna dela med mig av min syn på saken :0)
    -Jag har bara gymnasie utbildning, och diverse internutbildningar på olika jobb (Arlanda sex år, åtevinningsnläggning 5 år och lite serveringsjobb direkt efter skolan…) och in livsfilosofi när folk undrar om jag inte borde plugga, är att jag jobbar helst med något som jag tycker är lagomnt roligt och stimulerande…..men LÖNEN är viktigast för mig. För det är den som jag lever resten av mitt liv av!
    För mig är det alltså viktigast att kunna förgylla tiden/livet utanför jobb.
    -Nu har jagfull respekt för människor som tycker att utbildning och karriär är viktigast för dom!! och vissa personer gör ju karriär av/med något dom brinner för….men jag har inte tillräckligt med skinn på näsan för det ;0)

    Hoppas du får en bra dag!

  2. Ja, du kanske har världens bästa läsare, men vi har något som det inte kan klå!

    VÄRLDENS BÄSTA BLOGGARE! (Dig, om du inte förstod det;))

    Själv så går jag mitt första år på gymnasiet, Handel-och administrations programmet. Det är rätt knepigt emellanåt. Från att ha väärldens slappaste schema och inga läxor/prov alls till att ett, tu, tre ha tre-fyra prov mm. i veckan.

    De veckorna är hårda som sten vill jag lova!
    Hoppas det inte var någon totalt onödig kommentar nu. 🙂
    Pussa Benjamin från mig. 🙂
    Kramis

Kommentera

