Jag fluffar runt

Idag är jag på oförskämt bra humör! Jag älskar dagar då jag bara fluffar runt på moln och tar allt med en klackspark. Dagen som dem känner jag mig oövervinnlig.Har ni också sådana dagar?

Snart skall jag sticka och träna, det blev inget med det igår. Efter det blir det att städa, vi har mycket att rensa ut här hemma och det tar verkligen tid.

Nu har jag även bokat biljett till Calle. Skall åka till honom nästa lördag. Tänka sig, vi har bara träffats 1 vecka sedan 1a december men nu skall jag äntligen få träffa honom igen ♥ Dessutom skall jag ta en sväng till Uppsala och träffa alla kostkompisar och Jessica. WIE!!

8 reaktioner på ”Jag fluffar runt

  1. Oj! Va glad man blev av ett sån´t positivt inlägg :0)
    -Va kul med en sån dag! Själv brukar jag ha såna också ibland….men inte så ofta som jag skulle vilja :0/

    Jag som inte läst din blogg så länge undrar: Vem är Calle? och kommer du från Uppsala?

    Ha en bra dag!!

Kommentera

