Kolla studera.nu

Sitter med kaffe och försöker hitta trevliga utbildningar inför hösten. Just nu lutar det åt någon distanskurs som jag kan ha nytta av i framtiden. Anledningen till att jag nog kommer söka en distanskurs beror på att jag inte vill vara ortsberoende. Jag vill ju vara med Calle om jag har ingen aning om var han kommer befinna sig.

Nu skall jag snart hoppa på bussen och träna med My. Sedan skall jag hugga sönder saker och slänga i en container, har ni tur kanske ni får se när jag och yxan är i action.

2 reaktioner på ”Kolla studera.nu

Kommentera

