OLW mysmatchen

Chips på fredagar och godis på lördagar, eller vad säger ni? Så har det alltid varit i min familj och det är en tradition som jag tänker föra vidare.
Jag har alltid varit konservativ när det gäller snacks och är en trogen konsument av ”sourcream and onion”. Nu har jag dock tagit första steget mot att testa något nytt, jag har nämligen skapat min egen chipssmak i samarbete med OLW.
Blev ni nyfikna?

Så här är det, OLW anordnar en tävling som heter mysmatchen. Tävlingen går ut på att alla som vill ges chansen att hitta på sin egen chipssmak. Tre smaker går sedan till final där första priset är hela 100 000 kr. Skulle man inte vinna är andra och tredjepris 10 000 kr.

Blev du sugen på att ställa upp? Gå in här och skapa din egen chipssmak. För att sedan samla röster kan du dela smaken på facebook eller varför inte ringa hela släkten? Du får ställa upp med så många chipsbidrag du vill men är du under 13 får du tyvärr inte ställa upp.  Så vad väntar du på? Gnugga smaklökarna och tävla!

Vill du inte ställa upp kan du ju alltid rösta på min smak! För att rösta på mig måste du gå in här och söka på Corny Cheddar, sedan är det bara att rösta!

Lycka till!


6 reaktioner på ”OLW mysmatchen

  1. Jag var inne och kollade och vissa smaker funderar man ju på om de är seriösa… hittade någon med smak av diverse alkholhaltiga drycker, haha. Vill nog inte veta hur det skulle smaka!

  2. SV: Ja men eller hur jag håller med! Rekommenderar verkligen HM’s dipliner, billig och bra! 🙂

    Chipssmaken lät supergod, hoppas du viner så den kommer ut, det ska jag rösta på! 😀

Kommentera

