Bloggtips!

Min ena dator är död och därför har en jäkla massa saker försvunnit. En av de saker som försvunnit är alla bloggar som jag följt. Så nu skall ni få en liten uppgift. Tips mig om bra bloggar, kanske er egen?

Så TIPSA!!

18 reaktioner på ”Bloggtips!

  1. Kika gärna inpå min blogg..:) Annars tipsar jag gärna om min syster blogg http://www.mywords.se Som är rolig och intressant..:) Du kan även kika in på min blogg för att se vilka bloggar jag läser under inlägg för denna månad på höger sida under rubriken Bloggers in my Universe..:)

Kommentera

