C-vitaminbomb

Två dåliga saker har hänt idag! För det första så vaknade jag med ont i halsen och snorig näsa och min dator har typ gått sönder. Men om vi nu skall vara lite positiv kan jag istället skriva, jag har inte varit sjuk på över ett år så att nu vara lite sjuk är ju inget! Dessutom så vill jag ha en ny dator, så det är kanske naturens sätt att säga att jag borde köpa en ny nu 🙂 Så tycker jag man skall tänka istället.

Frukost blev det i vanlig ordning och idag passade jag på att äta lite extra mycket frukt. Så det blev en fruktsallad med turkisk yoghurt, vanilj och lite musli. Till det blev det såklart kaffe och en macka med lite jordnötssmör. Nu skall jag snart fixa mig, sedan skall jag hinna göra lite lunch och sedan skall jag jobba!

10 reaktioner på ”C-vitaminbomb

  1. Jag vaknade också med ont i halsen och snorig näsa! Bittert alltså (jag är inte så positivt lagd som du, tyvärr, haha)

Kommentera

