Dalmasen Benjamin

Vad skall man sysselsätta sig med denna dag då? Känner mig fortfarande lite krasslig men inte så krasslig att jag vill ligga och vila. Funderar på att kanske ta en sväng till stan och fixa lite saker inför Faluresan på lördag. Behöver ladda upp med goda saker att ha på tåget! Är ruskig sugen på att göra några kakor och ha med mig, men vi får se!

En annan nyhet är att Benjamin snart skall flytta. Nu är det dags för Benjamins pappa att få gosa och sova med honom varje natt. Jag kommer såklart sakna Benjamin till bäng men de andra katterna här tycker inte om Benjamin och han retar dem hela tiden.  Så om någon månad kommer Benjamin bli en dalmas!

Keso är gott att ha på gröt, mättande dessutom!

Min lilla snuttebebis som jag älskar så!

11 reaktioner på ”Dalmasen Benjamin

  1. Åhåå vad sugen jag blev på en massa saker när jag tittade in här! 😀
    Jättefin blogg du har!

    Sv. Tack snälla 😀 vad glad jag blir!

  2. Haha alltså, jag tycker Benjamin är så sjuukt rolig (som du kanske märkt). Vill jättegärna höra hans egen version om varför de andra katterna inte tycker om honom? Och varför han retas? Och om han ska börja jama dalmål nu också?

Kommentera

