Ett litet smakprov

Jag utlovade en liten smygtitt på rummen efter all jädrans städning. Så nu skall ni få se lite. Tyvärr måste jag ägna hela denna dag och nästa åt städning också för det är visning redan på lördag, STRESS! Men det kommer säkert gå bra, jag har redan städat kylskåpet nu 🙂

Vi börjar med mitt rosa rum! För det är verkligen rosa!

Sedan mamma rum och tro det eller ej men det är också rosa!!

Sedan lite fina blommor såklart!

Mina mysiga tofflor i tv-rummet

Favoritkokboken står uppslagen i köket såklart!

Känns konstigt att man inte skall bo här så mycket längre till. Jag och mamma har bott här sedan jag var 6 år och jag har blivit den jag är  i detta hus. Men nu börjar ett nytt kapitel och det skall bli väldigt spännande det också! 🙂

7 reaktioner på ”Ett litet smakprov

  1. Superfina bilder!
    SV: jaa, haha. Jag blir så irriterad! Men jag tror Google Analytics är det säkraste verktyget i alla fall, ska ska lita på vad det säger.

Kommentera

