Frukost i leksand

Hej på er alla! Jag passar på att uppdatera här lite för Calle är på jobbet och jag har inte så mycket annat för mig. Skall nog ta en liten promenad senare och utforska Leksand och titta på det fina landskapet. För det är verkligen här, det är en helt annan anda än i storstäderna och det är så lugnt och fridfullt.

Hur som helst har jag fått i mig lite god frukost. Ibland är det svårt att välja vilket pålägg man skall ha på och då får man köra en duo!

Här fanns det även en ny sort av jordnötssmör jag aldrig smakat innan. Skall ut och se om jag kan hitta den sedan.

Ett helt underbart kök finns det här!

Nu är jag mätt och nöjd! Jag hoppas att ni har det bra!

3 reaktioner på ”Frukost i leksand

  1. Hoppas du får en fin dag i Leksand 🙂 Här är det en strålande dag så ska bege mig ut i solen tänkte jag snart, känns lite brottsligt att sitta inne när det är så fint väder 😉

Kommentera

