Min disneykopp

Detta är egentligen en helt vanlig frukost. Däremot är det inte en helt vanlig kopp och varför skall jag berätta för er nu.

När jag var nio år gjorde jag och min familj på pappas sida en otrolig resa till Florida. Hela resan började med att vi fick hämta min lillasyster på dagis MAGSJUK! Magsjukan spred sig som en bindmask och ganska snabbt spydde vi alla. Nä, det var inte det som gjorde resan så fantastisk. Magsjukan gick över relativt snabbt och resten av resan fylldes med en massa roliga saker.

En upplevelse från den resan var hur häftigt jag tyckte det var med deras köpcenter som jag såklart kallade MÅÅÅÅÅL. Det fanns så himla många affärer och min favorit blev väldigt snabbt disneyaffären. Så för mina fickpengar köpte jag en Alice i Underlandet-kopp vilket jag faktiskt tycker var ganska moget? Hela affären var ju försjutton full av disneybarbies och gosedjur.

Hur som helst, denna kopp betyder mycket för mig och väcker många roliga minnen till liv!

5 reaktioner på ”Min disneykopp

  1. Ååå, jag älskade också att gå inne i Disney-affären de åren vi va i USA! 🙂
    Det va rena paradiset för mej o min syrra, som verkligen är Disney-fantaster!

Kommentera

