Dåliga bloggen

I första hand så bloggar jag ju för min egen skull. Jag tycker om att ha ett litet forum där jag kan uttrycka mig och presentera olika saker i bild och text. Däremot så går det ju inte att sticka under stolen med att det är roligt med läsare och man såklart önskar att bloggen skall växa!

Idag så tittade jag in på bloglovin för att jag är så himla nyfiken och såg då till min stora förskräckelse (nu överdriver jag) att folk snarare tagit bort än lagt till mig. Detta får mig ju såklart att undra varför och dessutom så kan jag ju inte fråga dem varför för de tittar ju inte in här längre!

Men ni som är kvar, ni kan ju hjälpa mig. Ofta frågar folk och likaså jag vad som är bra med bloggen men nu tänkte jag vända på det och fråga vad som är dåligt med bloggen. Så, är det något ni tycker är dåligt med bloggen? Det kan ju vara spännande att få reda på!

9 reaktioner på ”Dåliga bloggen

  1. Tycker inte det finns så mkt dåligt. Du uppdaterar ofta (till skillnad från mig höhö…) och dina inlägg är varierade, positiva och kreativa. Tycker du gör ett toppenjobb! 🙂

  2. Oj, något dåligt… sådan är alltid svårt, tycker jag. Men jag skulle vilja ser mer av DIG i så fall, kanske bilder in action?

  3. ush det där var en klurig fråga…
    Det enda jag kan komma på som är ”dåligt” med din blogg (tycker egentligen itne där är NÅGOT dåligt överhuvudtaget) kan väll kanske vara att det ibland ytterst sällan, blir lite mycket att läsa?

    Kan iaf säga dig att när min läkare/doktor på ätstörnings kliniken ”krävde” att jag skulle ta bort alla mat-& hälsobloggar jag prenumererade på på bloglovin. Så fick jag världens spel, men efter ett snack så insåg jag att det var för ”mitt eget bästa” liksom.
    Men din blogg, den är, helt underbar, en typ, fristad för mig?
    Speciellt med lille Benjamin (dock inte bara därför jag läser din blogg). Men tom min läkare gillade din blogg efter att hon kollat igenom den.
    Hon gillade din inställning till dig själv/din kropp osv.

    Och accepterade att jag fick ha kvar din blogg!
    Så den är faktiskt INTE DÅLIG någonstanns!
    Kramar

  4. jag tycker att allting är så himla, himla bra, jag förstår inte alls! ser fram emot varje nytt inlägg och läser allt. veckomatsedeln är alltid spännande och du skriver varierat och bra. har själv katt och älskar inläggen om benjamin, hoppas du fortsätter med dem också!

  5. Jag tycker om allt! 🙂 Så jag kan inte hjälpa dig… Kanske som någon skriver, att folk inte har hittat hit ännu. Ska försöka komma på något ”dåligt”… Ja, för lite bilder på dig. Så mer bilder på dig, ditt rum kanske! 🙂 Sämsta dåliga saken haha 🙂

Kommentera

