Calles tonfiskpasta

Jag har bloggat om denna rätt väldigt många gånger men den är ju så enkel och god. 9/10 fall gör jag denna rätt när jag har lite pengar, inte har något inspiration eller lust. Receptet hittar ni här.

Denna gång körde jag en fraiche med smak av lök och gräslök. Mumma!

2 reaktioner på ”Calles tonfiskpasta

  1. Brukar också göra tonfiskpasta när inspirationen (och ekonomin…) lyser med sin frånvaro. Gott, snabbt och enkelt! Och varierat ändå, tack vare alla olika crème fraiche-smaker det finns. 🙂

  2. Gulligaste katt(ägg)klockan! Jag brukar göra någon röra med tonfisk när jag har dålig fantasi. Bara att slänga i lite och det blir oftast gott 😛

Kommentera

