Helgen i mat

Denna helg har varit som ett litet arbetsläger. Jag har målat mur i flera timmar, sågat, slagit sönder möbler i småbitar, städat och fyllt en hel container med skräp. När man arbetat så hårt som hela familjen har gjort, ja då behöver man fylla magen med mycket gott.

Exempelvis ryggbiff och massa bea!! 😀

Och en skitgod banankaka som jag snart skall lägga upp receptet på!

Sedan så blir det ju en del fika också. Mackor med brie och salami, dock fick jag ingen bild på dem, däremot fick jag bild på Alex fika. Nej jag skojar inte, han åt allt det till fika. Vi andra nöjde oss med 2 mackor. 6 Mackor med en jävla massa smör!

Till middag idag blir det hämtmat, så lata är vi! Jag kommer välja sushi 🙂

6 reaktioner på ”Helgen i mat

Kommentera

