Grattis bloggen

Tänka sig idag fyller denna lilla blogg tre år. Eller egentligen är det ju bloggen på blogg.se som fyller år men det vi firar är ju egentligen att jag orkat hålla denna blogg vid liv i tre år! Så grattis bloggen och jag hoppas att jag orkar hålla på minst tre år till 🙂

Jag firar med att lägga upp det första receptet som publicerades.

LINSSOPPA

För att det skall bli en liten fest här så tänkte jag ha en liten tävling.

Tävlingen är enkel.

Kommentera i min blogg så lottar jag ut presentkort på findusprodukter.

34 reaktioner på ”Grattis bloggen

  1. en matblogg är genuint trevlig att läsa
    speciellt mikaelas eftersom den fått många av mina bröd att jäsa.

    Vegetariskt, kyckling, pasta ja allt gött man vill prova
    har dock aldrig sett ett recept med någon Majrova?
    du fick mig att äta banan med jordnötssmör,
    min pojkvän kallade mig då marodör

  2. Jag vill vara med i tävlingen och jag vill jättegärna göra den där linssoppan någon gång!
    Jag har aldrig smakat på linser, så det ska bli spännande. Hur smakar de?

    Ha det bra!
    Linda

  3. Grattis till din blogg! Det är kul att ha en blogg, blir lite som en dagbok för en själv också att titta tillbaka i vad man har hunnit med under tiden som gått 🙂

  4. Grattis till både dig och bloggen!
    Jag hoppas verkligen att du orkar fortsätta blogga då dina inlägg är en av de största höjdpunkterna på dagen! Man blir så glad och inspirerad av dig och din blogg!! 🙂 Kram

  5. Hej och grattis till 3 år med bloggen!

    Jag har följt dig här i ca 2 år och har fått många bra mattips i vardagen. Det är skönt att ha en sida att få inspiration på så att det blir variation i vardagen. Jag hoppas att du fortsättningsvis kommer ha inspiration till att hålla på med bloggen.

  6. Ja må den leva, ja må den leva, ja må den leva ut i hundrade år!
    GRATTIS BLOGGEN – har tyvärr ingen present att komma med
    då du verkar ha allting som man kan önska sig. Fira storslaget! 🙂

  7. Hej Småland, klart man kommenterar när man har chansen att få saker gratis 🙂 Hoppas din helg varit hääärlig vännen!

  8. Det här var en tävling som passade mig så här på nattakröken – inget tänkande, rimmande eller annat jobbigt… En kommentar var det och nu är den klar 🙂

  9. klart en fattig stressad student vill vara med i tävlingen:)
    Tack för en underbar blogg som får mina dagar lite godare, lite roligare och lite smartare:)

Kommentera

