Mitt försenade barnkalas

Igår hade vi ett litet försenat födelsedagsfirande för mig. Det har helt enkelt inte blivit av i all flyttstress men nu när allt är sålt passade vi på.

Maten vi lagade blev supergod och alla var så mätta så vi var tvungna att ta flera pauser och sitta eller ligga och vila. Alla recept kommer att läggas upp här under dagen men jag börjar med att visa lite bilder.

Jag hade såklart dukat i rosa och vikt små tulpaner av servetterna.

Först ut var en god förrätt av seranoskinka. Jag kommer lägga ut receptet senare. MUMMA!

Efter det blev det en rejäl bit biff med potatis, b-sås och grönpepparsås.

Grönpepparsås ÄLSKAR jag och receptet kan ni hitta här.

Vissa var nu så mätta att de däckade men vi andra högg in på efterrätten.

Det blev kladdkaka med oreos 😀 GOTT GOTT GOTT! Recept kommer snart!

Det blev även lite paket! Jag fick bland annat matteusskålar, jättefina skor med rosett och en rosa randig kläning.

6 reaktioner på ”Mitt försenade barnkalas

Kommentera

