Serranorullar

Vi börjar väl med att lägga upp receptet på förrätten? Detta är busenkelt och går snabbt att göra dessutom blir det så himla gott så det är inte klokt. Jag snodde faktiskt till mig en extra efter att jag ätit upp de två första, mumma!

Serranorullar

  • Serranoskinka
  • Creme Fraiche 34%
  • Riven parmesanost
  • salt och peppar

Blanda fraiche, ost och kryddor. Rulla in i skinkan. Servera på en liten sallad med balsamvinäger. Beräkna ca 2 rullar per person.

7 reaktioner på ”Serranorullar

  1. Nu tycker jag inte om parmesanost, men kah kan tänka mig att det är gott om man gillar det! jag sak testa att fylla dem med fetaostkräm el. phiadelphia 😀

Kommentera

