Tonfisksallad

Har skurat hela altanen idag, fy vilket jobb det var! Men nu är det rent i alla fall vilket känns superskönt 🙂 Sitter nu och försöker sälja lite saker på blocket. Det går sådär, hemskt tråkigt med oseriösa köpare förstår inte vad det roliga med att låtsas vara intresserad? Hur som helst, jag hoppas att jag blir av med grejerna.

Här kommer dagens lunch som sedan avslutades med en glass i solen. Jag slängde ihop en tonfiskasallad med ägg, majs, avocado, ost och en supergod currydressing. Är ni som jag så vill ni också helst äta pastasallad eller vanlig sallad när solen skiner, inget annat lockar mig då.

Skålen fick jag i födelsedagspresent, fin va? 🙂

6 reaktioner på ”Tonfisksallad

  1. Jättefin skål ja 🙂 Jag har inte riktigt kommit in i perioden ”vill bara äta sallad”, men den kommer nog när jag fattat att det ska vara så här varmt och härligt! 🙂

  2. Jag åt kycklingsallad med pasta igår. Är precis som du, suktar bara sallad/kall mat när det är såhär varmt. Med det sagt så ska jag göra nån tacosvariant i kväll, haha. Bara för att jag måste tömma kylen innan jag åker hem 🙂

  3. Snygg ny design på bloggen! Förlåt om jag varit lite frånvarande, massa skit i datorn som har förstört både för mitt bloggande och för att kunna läsa och kommentera andras..:)

    Tonfisksallad a.k.a. summer to me! 😀

  4. Åh fräsch sallad i solen, det är riktigt riktigt gott! Idag var jag och handlade glass där vi köpte glass, sååå gott 🙂
    Förresten, jag kan tyvärr inte följa med på fredagen 😦 Men vi kanske kan gå och ta ett glas vid ett annat tillfälle? 🙂 Kram!

Kommentera

