Påskmiddag

Åt ni några ägg igår? Jag åt faktiskt 1, sedan tyckte jag att de räckte. Utöver det lilla ägget blev det mycket annat gott. När tallriken var tom var jag helt proppmätt och fick slappa i soffan för att komma i form igen. I år kom inte någon påskhare till oss, men det gör inget, det var faktiskt bara skönt för jag vet inte hur jag skulle få plats med en massa påskgodis också.

Jag hade påskdukat i vårens färger.

Detta vin serverades till, rekommenderar det verkligen! Det är ett av mina favoritvin!

Godast på hela påskbordet var denna silltårta, recept kommer snart såklart!

Kvällen avslutades med två bitar ananaspaj med vispgrädde. MYCKET GOTT!

Hade ni en trevlig kväll/dag?

7 reaktioner på ”Påskmiddag

Kommentera

