Basilisk – Mitt vintips

Idag fick jag ett sms av en förvirrad kompis som stod på systembolaget och ville ha hjälp med att hitta ett gott rödvin. Jag är faktiskt ganska ensam om att tycka det är roligt att testa olika rödvin i min umgängeskrets, och jag antar att det var därför smset trillade ner i min inkorg. Hur som helst, jag tipsade henne om detta vin. Om hon köpte det? Ingen aning. Om hon kommer gilla det? Ingen aning. Jag tycker i alla fall att det är otroligt gott!

Beasåsen är såklart också med på bild 🙂

8 reaktioner på ”Basilisk – Mitt vintips

  1. Jag gillar också att testa nya viner. Det här ska jag försöka komma ihåg att testa. Är det gott att dricka som det är eller passar det bäst till mat? 🙂

  2. Åh sjutton det här inlägget skulle jag sett igår när jag stod inne på systemet och skulle välja ett vin att ta med till vinlotteriet i min kör..:)Nu blev det två vilda gissningar som jag hoppas ska ge positiv utdelning..:)

Kommentera

