Tackar ni nej?

För några dagar sedan kom min kusin förbi med en sådan här. Ni har säkert sett reklamen tusen gånger, ni vet den där nya burgaren på donken som heter 1955 typ 😛 Hur som helst, jag skulle inte tacka nej till en sådan burgare just nu, den var faktiskt hur god som helst. Jag längtar tills jag kommer hem, då skall jag göra egna hamburgare och slänga på grillen. Sedan skall jag dränka den i amerikansk dressing och smält ost, toppa med lite bacon, sallad och tomat. Fy fabian vad gott, men mage börjar redan att kurra! 😀

Tackar ni ja eller nej till denna lilla fillur?

9 reaktioner på ”Tackar ni nej?

  1. Tackar JA till hamburgaren men nej till bacon och ost. Istället ska det på mängder av ketchup [massa massa massa massa massa] och sedan massa lök, tomat och isbergssallad samt någon saltgurka brevos! NICE Lite HP-sås är inte fel heller 😀

Kommentera

