Matsedel med ordning

Nu är jag hemma igen efter en helg i Uppsala. Jag har haft mycket trevligt men det skall bli väldigt skönt att sova i sin egen säng inatt och dessut0m få äta riktig mat (min diet har mest bestått av chips).  Så nu skall jag kickstarta veckan med riktig mat som gör mig mätt och glad i magen.

Måndag: Skitmat 😀

Tisdag: Nomnomsallad

Onsdag: Nästanpaj

Torsdag: Lax på grönsaksbädd med hollandaisesås

Fredag: Köttfärsbiffar i gudomlig sås

Lördag: Kalas

Söndag: Mums från grillen hoppas jag

4 reaktioner på ”Matsedel med ordning

Kommentera

