Skåprens

Nu är det dryga 2 veckor kvar tills jag lämnar mitt barndomshem och blir stadsbo! Det är med blandade känslor jag packar ner alla mina prylar, sorterar och slänger. Fast jag är ju så klok och förstår att livet består av nya kapitel och de kan vara minst lika bra och spännande som de gamla 🙂 Så nu kör vi framåt istället! Men innan jag gör det måste jag äta upp så mycket från skafferiet och kyl/frys som jag bara kan. Då kan det tex se ut såhär:

Detta är en av mina favoriträtter, mangokyckling. Denna gång slängde jag även ner lite broccoli och använde en del på kycklingen jag inte kommer på namnet på 😀 Men det var inte filé utan det var ben!

Vill ni komma till receptet? Klicka här <<— SUPERGOTT

13 reaktioner på ”Skåprens

  1. Va spännande med att flytta till stan! 🙂
    Hoppas flytten går bra och att du kommer trivas! 🙂
    Kylskåpsrens blir så himla gott oftast, fattar inte att man lyckas men de gör man oftast iaf! 😉

  2. Oj, ja, det förstår jag! Helskotta, vad härligt, jag är själv en statstös, så jag kan uppskatta stadens buller och rörelse. Ser du fram emot det mycket? 😀

    Haha, jag menade det – sällan en bok baseras på en film. Kanske får se till att läsa någon av dem ^^

  3. Mangokyckling är alltid lika gott. SÅSEN! 😀

    Kul att återgå till studentlivet, även om Götet förstås egentligen is the place to be 😉

Kommentera

