Sharing is caring

För några veckor sedan fick jag en pik av Benjamin som tyckte att jag var för dålig på att länka andra bloggare. Jag har nu tagit detta till mig och skall nu tipsa om en matbloggare.

FRIDAS KITCHEN <— Klicka

bild: Fridas kitchen

Denna blogg skrivs av Frida, en mycket gullig tjej med den söta katten Olliver (ja, det skall vara två ll för han är ju en katt och inte en oliv). I bloggen skriver Frida dels om händelser som rör det vardagliga livet men bjuder också på en väldans massa recept. Det jag tycker mest om med Frida och hennes blogg är hennes syn på miljö och hur det kopplas till maten vi stoppar i magen. Frida förespråkar ren och naturlig mat där djuren fått leva ett bra liv. Jag tycker definitivt att ni skall klicka er in på bloggen och skriva en kommentar.

4 reaktioner på ”Sharing is caring

Kommentera

