Städfredag

Min näst sista helg i detta hus skall fyllas utav arbete som liknar ett arbetsläger. Jag skall snart bege mig upp i badrummet och tvättstugan för att gå loss på fogrent och annat skojsigt. Sedan kommer en container och jag skall slå sönder ett skrivbord och en soffa. Med andra ord, jag har att göra!

Lite lunch blir det sedan i alla fall, antagligen soppa för det är vad som finns hemma i frysen. Receptet på soppan kan ni hitta här. Har jag tid skall jag dessutom gå ut och gå med Benjamin, det tycker han är roligt 🙂

Ikväll skall jag laga mumsiga biffar och dricka rödvin, sedan blir det nog lite TV och sova! Skall ju upp tidigt och jobba på lördag. Så ha en trevlig fredag alla 🙂

11 reaktioner på ”Städfredag

  1. Nisse,min katt, är typ den största som finns och han är ändå livrädd för att gå ut, ska försöka lära honom i sommar dock med att gå med honom lite i parken..:)

  2. Vet du, varje gång jag går in på din blogg (vilket betyder 1 gång om dagen) blir jag så sugen på att göra chokladbollar 😉 Den du har i headern ser så god ut!

    kram

  3. SV: Han säger att Benjamin inte kan förstå hur läskigt allt är därute, det finns ju höga ljud och sånt…

    Linda säger att vi ska allt pröva i sommar iallafall..:)

  4. Nä, LCHF-”sötsaker” blir oftast skit. Haha. Man blir bara besviken. Inget socker = inte gott. Så äre ba.

    Tänk om man hade en påse lösgodis och en burk b&j’s just nu! Himmel. Haha

  5. Jag vill bara lämna en kommentar full med beröm. Jag tycker att din blogg är jättemysig och att dina recept är urhärliga. Imorgon ska jag testa ett av grilltillbehören som du rekommenderat. Men som sagt: tummen upp för dig och din blogg! Trevlig helg!

Kommentera

