Favoritbiffarna + vin

Nu blir det vintips igen, det är ju helg!! Detta är ett annat favoritvin bland de röda, passar bra till det mesta tycker jag 🙂 Ett bra sällskapsvin men även till mat, tex biffar som jag käkade igår.

Jag har fått pippi på biffarna med soltorkade tomater och mozzarella det är ju så himla gott. Jag slickar stekpannan efteråt, så god är såsen. Ni måste bara prova. —> Recept. Senare idag skall vi fira min kusin. Jag skall hjälpa honom med att göra en god paj som ni senare får receptet på. Jag tror även det blir grillat med b-sås, det är ju en älskad favorit här hemma!

3 reaktioner på ”Favoritbiffarna + vin

  1. Soltorkade tomater är ju bara för gött! 😉

    SV: Ja, men precis..samma här. Känns lite onödigt, det lockar ju eg. bara för att det är en Nyhet, hehe, men nej, kommer nog inte köpa den ändå…

Kommentera

