Favvismellanmålet

Allt smakar som godast efter kl 19.00 så är det bara! Jag inte varför, men att äta på kvällen är det bästa som finns. Jag behöver inte speciellt mycket mat på dagen men på kvällen älskar jag att sitta, koppla av och stoppa något gott i munnen. Jag har varit på detta vis hela livet och kommer nog att fortsätta med det också, därför är en dag utan kvällsfika helt otänkbar! Favoriten just nu är jordgubbar ihopkokade med äkta vaniljpulver och sedan serverat med äkta tjock grekisk yoghurt. MUMMA!!!!

9 reaktioner på ”Favvismellanmålet

  1. MEN MUMS! Det där ska jag prova någon dag, helt okej LCHF-vänligt! 😀

    Och håller verkligen med dig om att allt är godast på kvällen, haha!

  2. Jag älskar frukost och så älskar ajg ocvkså att äta sent på kvällen, allt däremellan känns inte lika ”roligt” att äta hehe, lunch är så ”tråkigt” haha, om man nu kan kalla det så? 😛

    Mmm…det där är så gott och hör till mina favoriter också! Har ALLTID tjock grekisk yoghurt hemma och använder som yoghurt och till såser! och jättegott att blanda me keso med!

Kommentera

