Förbaskat god middag

Igår åt jag en riktig höjdarrätt till middag, mumma! Jag gjorde enligt detta recept men sedan gjorde jag en sås på steksky, grädde, resterna av vitlöksosten, tomatpuré och oxfond. Det gud gott det blev, verkligen vardagslyx!! Kommer definitivt göra denna rätt snart igen, jag hade glömt bort hur GOD den är.

Till serverade jag lite grönsaker som också var gottigt!

Just det! Nu när jag håller på att flytta har jag inte tillgång till min dator och därför blir bilderna lite sämre. Men stå ut, det kommer bli som förr igen (om ni ens märker skillnad :D)

10 reaktioner på ”Förbaskat god middag

  1. Läcker mat! 🙂

    Varför just om två veckor? Har du klarat dig utan då en viss tid? 🙂 Att göra eget är gott 😛
    Det går bra med tvättbrädetävlingen 😀 Strong is the new skinny! Eller ja, jag behöver ju gå ner i fett för att magmusklerna ska synas. Men det är inte huvudsaken, att vara ”smal”. Kombinationen tung styrketräning och cardio gör att jag snart kan se rutorna, tror jag 😛 Haha. Men jag vinner iaf 🙂 Vår inneboende har redan gett upp. Han tycker väl inte om att träna lika mycket som jag och Gustaf. Han är förresten också skitduktig 🙂 Vi tränar ju oftast tillsammans, så får se vem som vinner haha 😉

  2. Trodde det var något sådant! 🙂 Tycker du har lyckats, du åt ju inte på vardagarna! 🙂

    Tack! Jag tycker det är mycket lättare om man har en träningskompis. Du tränade ju med en tjej innan, vad hände med det? 🙂 Förutom alla positiva saker med träning som friskare, piggare osv. så blir jag även mindre sötsugen när jag tränar. Och det är ju det du vill! 🙂 Fast du kanske bara blir mer sugen av träning? 😉 Och som för mig, som är värsta tävlingsmänniskan, blir jag väldigt triggad av en tävling. Sätt upp ett mål. Går bättre om man har något att kämpa mot 🙂 Tex att ta sin egen vikt i marklyft. Springa milen under 1 timme. You name it! 🙂

Kommentera

