Ryggfiléer av torsk

Här är en liten käck produkt som jag har fått testa! Jag har redan bloggat om den en gång, men eftersom jag fick flera varuprover är detta andra gången jag testar. Vill verkligen tipsa, för det blir mycket bra och gott! Jag tycker annars att fisk lätt blir torr, men här är den perfekt! Till blev det lite pytt och annat gott.

Såg ni kvalet till eurovision igår? Jag satt och skrek när vi som sista bidrag gick vidare!! Det var ju för jäkla tur, tycker det skulle vara synd om oss annars 🙂 Men nu har vi all anledning att bunkra upp med massa gott på lördag och heja fram Sverige!!!

En reaktion på ”Ryggfiléer av torsk

Kommentera

