VINN ETT ÅR AV TROPICANA

Nu utökar tropicana sitt sortiment med en transparent PET-flaska på 0.85 liter. I denna flaska kommer vi kunna hitta gamla godingar som äpple och apelsin med extra mycket fruktkött, men även en ny smak av clementin. I samband med denna lansering har ni nu chans att vinna ett helt års förbrukning av Tropicana.

För att vara med och delta vill jag att ni fotar en somrig eller fruktig frukost och mailar mig senast den 21 maj. Jag kommer sedan att lotta en vinnare men alla som skickar in en bild kommer få en länk i min blogg. Vill ni dubbla er chans till vinst vill jag även att ni länkar denna tävling så fler hittar den och kan skicka in fina bilder.

Så kom igen, fota på! Ett  helt år i Juice är inte helt fel och dessutom nyttigt!

Min mailadress hittar ni under fliken ”kontakt”

2 reaktioner på ”VINN ETT ÅR AV TROPICANA

  1. Men åh, jag som åt värsta sommarfrullen imorse. Inte fasen tog jag kort på den inte. Får se till att göra en remake imorgon så jag kan vara med! 😉

    Förresten när jag ändå är igång.. Tog fram en laxfile ur frysen nu på morgonen som jag tänkte ha till middag. Stod bäst före 7/5. En vecka sen alltså. Är det idé att skita i filén eller är det skitsamma? Känns som 7dagar inte borde matförgifta mig? Hahaha!
    Kram

Kommentera

