Smoothies

Sanna skrev i sin blogg att hon hade börjat med fler smoothies och jag blev inspirerad att göra detsamma. Jag menar, det är ju sommar nu och vad passar bättre än en kall och fruktig smoothie? I denna som jag gjorde till mig och mamma la jag ner en klick färskost, mums, gott och krämigt! Annars hade jag det vanliga i, bär, mjölk, banan och så vidare 🙂

Jag tycker det är ett måste att ha lite nötter, frön eller musli på toppen! Jag vill ha lite tuggmotstånd 🙂

4 reaktioner på ”Smoothies

Kommentera

