Veggo á la India

Nästa veckas matsedel skall gå i det grönas tecken men jag har redan nu smygstartat och ätit lite mer vegetariskt de senaste dagarna. Jag tog ett av mina favoritrecept här på bloggen och bytte ut kycklingen mot quornbitar och mandeln mot torkade aprikoser. Sedan la jag även till lite kidneybönor för att få lite mer matig känsla. Jag är barnsligt förtjust i indiskt med en svalkande yoghurtsås till! Så jag tycker absolut ni skall testa detta, lite vegetarisk mat skulle alla må bra av 🙂 Tänk bara på att byter man ut mandlarna mot torkade aprikoser skall såsen inte mixas, det blir nog rätt äckligt då.

Klicka här för att komma till ursprungsreceptet.

En reaktion på ”Veggo á la India

Kommentera

