Första vardagsfrukosten

Har inte sovit bra inatt, låg vaken i flera timmar och kunde inte sova. Jag tror att jag är allergisk mot något för hela halsen kliade sönder och jag hittade inte mina tabletter bland alla flyttlådor. Till slut somnade jag som tur var men nu på morgonen känner jag mig lite groogy som ett resultat.

Första frukosten har man nu fått i magen, jag äääälskar frukost!

Vi har en lidl precis runt hörnet så jag passade på att testa den nya produkten med kvarg och yoghurt. Den var god och mättande men vanlig yoghurt är godare när jag tänker efter 🙂 Nu skall jag ligga och slappa lite framför nyhetsmorgon, sedan skall jag baka bröd, träffa min kusin och shoppa och efter det kommer Calle hit ♥

11 reaktioner på ”Första vardagsfrukosten

  1. Usch vad jobbigt att det kliar sådär! Det är inte alls kul. Hoppas du blir bättre snart! Ja men lidl har ganska mycket spännande produkter att prova faktiskt..:)

      1. Uscha vad jobbigt att vara ifrån varandra så länge! Visst var tanken att han ska flytta ner till Göteborg? Har du skaffat lägenhet eller är det din mamma som sålt hus och köpt nytt och allt det där? Har inte riktigt hängt med 😀

      2. Jaa, det är inte roligt :/ Men jag hoppas att han får jobb här snart så vi kan bo tillsammans. Jaa det är mamma som köpt lägenheten, jag bor bara här tillfälligt haha sedan får vi se hur länge det blir 😀

Kommentera

